Eripärad

Mõned iPR e-saatmise eelised:
• Madal hind;
• Kõrge valikuline posti saatmisel ( kogu baas on loodud käsitsi programme kasutamata!);
• Saadetud posti konfidentsaalsus ( saatmine toimub läbi EL väljapool asuvate partnerite);
• Reklaami toimeaja täpne jälgimine
• Lõpptulemuse täpsus
• Rohkm informatsiooni ( reklaambukletides saab nimetada kogu kauba ja teenustenimekirja, nende eelised ja hinnad);
• iPR Verifer – e-maili aadresside olemasolu kontroll ( kõik aadressid on reaalsed, me kontrollime kõikide aadresside kvaliteeti tõelisuse eesmärgil, välistame praakaadressid ja duublid);
• Peale saatmise lõppu iPR teenuse abil, saavad kasutajad näha detailseid aruandeid tehtud saadetiste kohta;

TIHTI ESITATAVAD KÜSIMUSED (Elektronkirjade saatmine)

KUIDAS TOIMUB IPR REKLAAMKAMPAANIA?

Peale seda, kui Te olete valinud sobiva paketti:
1) Saadate Te meile materjali kampaania koostamiseks: pildid, teksti või lingi teie leheküljele ( formaadid JPG, PDF, html, doc), me vormistame kampaania ja saadame Teile näidise kinnitamiseks. Kui Teile kõik sobib, siis saadate Te kinnituse väljasaatmise alustamiseks*
2) Kui disain ja väljasaatmise kuupäev on kinnitatud, saadame arve kliendile.
3) Kui arve on makstud, alustame reklaamkampaaniat läbiräägitud ajal.
4) Peale saatmise lõppu saadame Teile statistika.
* Te võite meile saata ka täiesti valmis shablooni ( kui olete selle ise loonud)

KUIDAS TOIMUB LAIALISAATMINE?

Laialisaatmine toimub peale tellimuse lõpetamist ( tellimus+disainprojekt+tasu). Laialisaatmise protsess on väga keeruline ja selles töötavad mitmed resurssid.

KES SAADAB?

Saatmist toimetavad iPR.ee partnerid. Laialisaatmisserverid on Lõuna-Ameerikas, Aafrikas ja Aasias. IPR.ee on Eestis vahendaja ( laialisaatmine toimub EL piiridest väljaspool) ja kontrollib, et teenus oleks täidetud 100% kvaliteetselt.

KUST ON PÄRIT ANDMEBAAS?

Kõik ärikontaktid on avatud allikatest, soovitustest, tellimustest jne. Andmebaasi uuendatakse pidevalt. Kogu baas on loodud täielikult käsitsi, kasutades ainult kvaliteetseid kontakte. Baasi kontrollitakse pidevalt praakaadresside ja duublite suhtes.

Kui tihti sattuvad kirjad rämpsposti filtrisse?

Enamikul juhtudel kirjad rämpsposti hulka ei sattu. Kõik meie IP-d on valgetes nimekirjades.
Ometigi võivad mõned postiteenused kirja rämpsuks lugeda ( see sõltub kirja sisust, selle keelest ja saaja postikasti seadetest). Et vältida ebameeldivusi rämpspostifiltritega, saadame me välja 5-15% rohkem kirju, kui on näidatud pakettis.

Kui ma tellin pakett iPR1/iPR2 – saan ma tulevikus veel kord tellida pakett iPR1/iPR2, et kontaktid ei korduks?

Jah, pakett iPR1/iPR2 korduval tellimisel saadame me kirju teistele kontaktidele ( vältimaks korduvkirju).

On Teil sorteering vastsavalt gruppidele ( teemadele)?

Ei. Meil on ühine kontaktibaas Eestis (Fin, Rus). Meie baasis on peaaegu kõik toimivad Eesti ärikontaktid. Täidame oma baasi pidevalt uute kontaktidega.

Kas on võimalik tellida proovisaatmine?

Ei. Proovisaatmiseks soovitame paketti iPR2.

Mida tähendab saateaeg (1, 3, 7 … päeva)?

See on kirjade saatmiseks vajalik aeg. Kirjade saatmiseks kasutame mitut serverit.

Kas on võimalik saada allahindlust?

Tavaliselt esimesel saatmisel pole allahindlused ettenähtud. Mõnikord korraldame akstsioone läbi facebooki.
Püsiklientidele pakume tihti allahindlust ( saadame neile pakkumisi postiga).

Milline on tõenäosus, et reklaamkampaania huvitab kliente?

See sõltub reklaamkampaaniast. Meie baasis on peaaegu kõik toimivad Eesti ärikontaktid. Kui Eesti (Fin, Rus) ettevõtetele ja ärimeestele on Teie teenus või kaup huvitav, siis on reklaamkampaania eeldatavasti edukas.
Peaaegu alati leiavad meie kliendid endale uusi parnereid ja tellijaid tänu reklaamkampaaniale iPR-s!

Milliselt aaderessilt toimub saatmine?

Saatmine toimub neutraalsetel aadressidelt: teie-firma@iprmail. Saatja pinnal on näidatud Teie firma ( või Teie projekti/kauba nimetus) Teate sisu võib olla milline tahes ( vastavalt Teie soovile).

Mis juhtub, kui kirja saaja vajutab vastamisvalikule (Re:)

Meie serverid saadavad kõik (peaaegu kõik (90-100%) kuigi toimub saatmine) vastused automaatselt Teie emailile. Tavaliselt võtab see umbkaudu 24 tundi (+-). Kui vastamisel korral kasutati automaatvastajat, siis serverid blokeerivad antud kirja (kiirvastuste blokeerimine).

Kas võidakse blokeerida minu isiklik email laialisaatmise tõttu?

Me ei blokeeri (ja ei saa blokeerida) Teie lehekülge või isiklikku emaili. Reeglina ei teki probleemid laialisaatmise tõttu (kuna ei rikuta EV seadusandlust, lähemalt võib lugeda: http://ipr.ovh/est.htm ). Kahjuks ei saa me vastata Teie provaideri eest (selle eest, mis on Teile lepingus kirja pandud (see on eraleping)). Meie praktikas on üksikjuhtumid kui tekivad probleemid provaideriga (reeglina väikeprovaider maailmaturul), lehekülje ülekoormuse tõttu. Soovitame kasutada ainult kvaliteetset provaiderit!

Milliseid andmeid on võimalik näha laialisaatmise statistikas?

Statistikas on: kui palju saadeti kirju üldse (iga serveri täpsed andmed eraldi, kui palju oli tehniliste vigadega (kui neid oli), kui palju inimesi loobus laialisaatmisest peale Teie reklaami vaatamist, kui palju kirju avati (iga serveri kohta eraldi, html), laialisaatmise baasinformatsioon (projekt, tellija, kuupäevadega andmed) ja iPR laialisaatmise edukuse aste (1-st kuni 5-ni (kus 5 maksimaalselt edukaim laialisaatmine)). P.S. Kui Teil on vaja statistika lisaandmeid, siis täpsustage enne tellimist.

TIHTI ESITATAVAD KÜSIMUSED (B2B kontaktide kataloog)

Millal loodi antud kontaktide baas?

Baasi loomise informatsioon näidakse tellimise juures (millises kvartalis oli baas kogutud: Q1, Q2, Q3, Q4):

Milline on baasi väljanägemine?

Arhiivina, milles on esindatud mõned failid (txt, html, doc). Informatsioonifail html ja doc / pdf, samuti ka baas ise txt (tervikfail, ja mõned failid kus baas on jaotatud osadeks). Kasutamismugavuseks on txt esindatud nimekiri emaili aadressidest, tulbana.

iPR laialisaatmiseks (baaspaketid) – kasutatakse identset kontaktide kataloogi?

Osaliselt jah, osaliselt ei. Peamine osa kontakte on iPR B2B kataloogist, kuid iPR pakettidesse on lisatud ka teised kontaktid (tellijad).


Kui Te saite reklaamkirja?

Kuidas loobuda saadetisest?
Saadetisest loobumiseks – tuleb vajutada lingile ” loobu”, mis on igas kirjas!

Miks ma sain reklaamkirja?
Te saite reklaamkirja, kuna Teie aadress on märgitud kui ärikontakt. Samuti Teie ( või tegi keegi seda Teie eest) võisite soovida saadetisi ühel meie saitidest või projektidest.